22 lis 2015

Fiołkowy szał


Zanim pomalowałam oczy, długo zastanawiałam się nad tym, jaki wybrać kolor. Coś kolorowego? A może coś stonowanego, w odcieniach brązu? W efekcie zdecydowałam się na odcień różu/fioletu, który całkiem mi się spodobał, mimo mojego dystansu wobec koloru różowego. :)


 



Użyte produkty:
1) Cień fiołkowy - Marka nieznana
     Cień jasny krem - Paletka Zoeva Naturally Yours
2) Podkład - L'Oreal Paris True Match (odcień: N2 Vanilla)
3) Tusz do rzęs - Bourjois Push Up Volume Glamour (ultra black edition)
4) Bronzer - Sleek Paleta do konturowania twarzy (face form medium)
5) Brwi - Makeup Revolution - Makup Brow Kit (Woke up This Groomed) 
6) Biała kredka (na linii wodnej oka) - Sensique Black&White
7) Kredka do ust (fioletowa) - Revolution (Kolor: Vamp)
     Kredka do ust (różowa) - Revolution (Kolor: Rebel)
8) Eyeliner - Essence Eyeliner Pen Waterproof 




3 komentarze: